Pentru a fi eficient atunci când lucrezi sau studiezi, ai nevoie de un birou echipat cu tot ce trebuie. Iar când spunem „tot ce trebuie”, nu ne referim doar la laptop, imprimantă și telefon, ci și la multe alte accesorii și gadgeturi inedite, care îți ușurează munca și îți fac mai plăcute momentele petrecute la birou.
Cu siguranță, ți s-a întâmplat nu o dată să trebuiască să notezi rapid pe un post-it un număr de telefon sau o idee importantă și să nu găsești în clipa aia nici urmă de notițe adezive. Sau să ai nevoie de informațiile de pe un USB și să nu te poți folosi de el pentru că nu mai era compatibil cu port-urile noului tău laptop. Astfel de probleme minore pot avea un impact negativ major asupra ta și mai ales asupra randamentului tău. Un moment de acest gen nu doar îți strică buna dispoziție, dar îți întrerupe activitatea pe care o desfășurai până atunci, ceea ce înseamnă timp pierdut, o ieșire din ritm și, automat, o eficiență mai scăzută la locul de muncă. Prin urmare, este foarte important să îți dotezi biroul cu cele mai noi și utile gadgeturi. Uite câteva dintre acestea!
Foto: Mezoni
Memo board
Post-it-urile sunt, cu siguranță, o super-invenție, fără de care nu mai concepem viața la birou. Însă, în același timp, au și un dezavantaj: se rătăcesc sau se termină exact atunci când ai nevoie de ele. În această situație, cel mai bun backup este un memo board prevăzut cu marker și magneți. Pentru a nota o idee, un reminder sau un număr de telefon, nu îți trebuie de o tablă de scris mare, un model de 30×30 cm fiind perfect în acest sens.
Un alt gadget foarte practic, pe care să scrii cu markerul, este un suport din plastic pentru cană. Avantajele sale: are aspectul unei foi de notițe, ceea ce înseamnă că ocupă un spațiu infim pe birou; poți scrie pe el cu markerul ori de câte ori vrei și tot de atâtea ori poți șterge cu un burete ceea ce ai notat; dacă cumva ți se varsă cana de cafea pe suport, poți să stai fără grijă, întrucât nu va păți nimic.
Hub de cabluri USB
Știi momentele alea când ai nevoie în același timp de informațiile de pe mai multe drive-uri USB, iar laptopul tău nu are decât două port-uri? Pentru a rezolva problema, îți trebuie un hub multi-port. Sau și mai bine ar fi să investești într-un hub adaptor, care, în plus, îți oferă posibilitatea de a adăuga la laptop un monitor, o memorie externă sau de a conecta telefonul la un smart TV.
Mouse silențios
Folosirea unui mouse wireless nu mai e de mult timp o noutate pentru tine. Însă ce-ai zice dacă l-ai înlocui pe acesta cu un model silențios, care oferă aceeași senzație tactilă, însă fără zgomotul obișnuit, reducând sunetul click-ului cu peste 90%? Cu ocazia asta, poate îți convingi și colegii de birou să folosească mouse-uri silențioase. Astfel, veți lucra toți în liniște, fără să vă mai deranjați unii pe alții și, prin urmare, veți fi mai productivi.
Foto: Pixabay
Pix bun la toate
În afară de clasicele pixuri, creioane și textmarkere, care suntem siguri că sunt prezente pe masa ta de lucru, îți recomandăm și un pix mai special, multifuncțional. De ce ar trebui să ai la îndemână un astfel de obiect? Pentru că acesta are simultan mai multe funcții, de care în mod sigur ai nevoie la un moment dat: este instrument de scris; are un cap special pentru ecranele touchscreen (tabletă sau telefon); beneficiază de lanternă, riglă, nivelă circulară cu bulă de aer, șurubelniță.
Lampă de birou
Pentru a fi mai eficient atunci când lucrezi, dar și pentru a-ți păstra ochii sănătoși, pe biroul tău ar trebui să se găsească un corp de iluminat cu braț flexibil, cu ajutorul căruia să direcționezi lumina exact acolo unde ai nevoie. Cât privește designul lămpii, îți stau la dispoziție o multitudine de modele, din care te sfătuim să alegi ceva care să se potrivească stilului în care este amenajat biroul.
Foto: Mezoni
3 în 1
Foarte util și decorativ într-un office se va dovedi și un set compus din ceas de perete, panou memo și organizator de perete, precum cel din imaginea de mai jos, realizat din lemn, fetru și sfoară, cu un design geometric. Practic, ai 3 gadgeturi într-unul: un ceas de perete cu dimensiunile 60 x 1.5 x H52 cm; un panou memo cu dimensiunile 60 x 1.5 x H52 cm; un organizator de perete cu dimensiunile 60 x 1.5 x H52 cm.
Foto: Mezoni
O altă sugestie foarte bună pentru spațiul biroului este un ceas mecanic retro „Flip page clock” – de altfel, un model foarte căutat și apreciat în ultima perioadă.
După cum bine știi, atmosfera contribuie foarte mult la creativitate și productivitate, așa că nu uita să-ți personalizezi locul în care îți petreci o bună parte din timp cu accesorii și decorațiuni frumoase, în ton cu restul amenajării.
Foto: Mezoni
Cu astfel de gadgeturi ca cele prezentate mai sus, timpul petrecut la birou va trece mult mai repede și mai frumos, iar randamentul muncii va fi asigurat.
Foto deschidere articol: Pixabay